Haber Merkezi - Mersin'de, kanser tedavisi olan Iraklı Sakık Mahmut Muhammed’i dolandıran 4 Suriyeli, 492 adet çeyrek altın ile yakalandı.
Sakık Mahmut Muhammed, Musul’dan kanser tedavisi görmek için gittiği Mersin'de tanıştığı Suriye uyruklu 2 kişi tarafından 42 bin lirası alınarak “Sana daha iyi bir doktor buluruz, seni tedavi ettiririz” denilerek dolandırıldı.
Bir süre sonra dolandırıldığını anlayan Sakık Mahmut Muhammed, durumu polislere bildirdi ve şikayetçi oldu. Muhamedd’in verdiği bilgiler doğrultusunda polis ekipleri, Kültür Mahallesi Cengiz Topel Caddesi'ndeki eve operasyon düzenledi.
Suriyeli Muhammed El Hüseyin (24), Yahya Azaddin (42), Ali Hüseyin Kabur (19) ve Alasla Al Hüseyin (57), gözaltına alındı.
Evde yapılan aramada ise 492 adet sahte çeyrek altın bulundu.

.jpg&w=3840&q=75)

