Haber Merkezi - 2026 FIFA Dünya Kupası'nda grup aşaması heyecanı sürerken, Belçika ile İran arasında oynanan ve 0-0 sona eren karşılaşma, maç sonrası verilen mesajla da gündeme geldi.
İran Milli Takımı, müsabakanın oynandığı Los Angeles Stadyumu'ndan ayrılmadan önce soyunma odasına teşekkür ve barış içerikli bir not bıraktı.
Soyunma odasında barış ve dostluk mesajı
İran Milli Takımı'nın basın departmanı tarafından paylaşılan açıklamada, teknik ekip ve futbolcuların organizasyona ev sahipliği yapan şehir ile taraftarlara teşekkür ettiği belirtildi.
Notta, İran'ın köklü tarihine atıfta bulunularak şu ifadelere yer verildi:
"Binlerce yıl önceki antik İran'dan günümüzün uygar İran'ına kadar İran'ın ruhu canlı ve sarsılmaz şekilde yaşamaya devam ediyor. Los Angeles'a gururla geldik ve onurlu bir şekilde mücadele ettik. Misafirperverliğiniz için teşekkür ederiz Los Angeles. Bu 180 dakika boyunca ruhunu, kalbini ve sesini İran için ortaya koyan tüm İranlılara teşekkür ediyoruz. Barışın, dostluğun ve saygının tüm uluslar arasında hüküm sürmesini diliyoruz."
İran puan mücadelesini son maça taşıdı
G Grubu'ndaki ikinci maçını da geride bırakan İran, Belçika karşısında aldığı bir puanla gruptan çıkma umutlarını son karşılaşmaya taşıdı.
Los Angeles'ta yaşayan İranlıların yoğun desteği altında sahaya çıkan Asya temsilcisi, turnuva boyunca sergilediği saha içi performansın yanı sıra saha dışındaki yaklaşımıyla da dikkat çekti.
Takımın bıraktığı notta, karşılaşmalar boyunca tribünlerde kendilerini yalnız bırakmayan İranlı taraftarlara da özel olarak teşekkür edildi.




